Shopping cart

close
  • No products in the cart.

Return To Shop

انتظامی پروفائل

انتظامی پروفائل

مینجمنٹ بنیادی طور پر آئندہ کمپنی کے منصوبوں ، گڈ گورننس اور شیئر ہولڈر کی قیمت کے تحفظ کے لیۓ موثر کنٹرول سسٹم کی مناسب جائزہ کو یقینی بنانے کے لئے ذمہ دار ہے۔ جوہر میں مینجمنٹ کارپوریٹ حکمت عملی اور کمپنی کے کاروباری مقاصد کو قائم کرتی ہے۔ یہ کمپنی کے مالی بیانات کو بھی منظور کرتا ہے اور کارپوریٹ منصوبوں اور مقاصد کے خلاف مجموعی کارکردگی کا جائزہ لیتا ہے

مسعود جعفری

عہدہ: چیف ایگزیکٹو آفیسر

تعلیم: آئی بی اے سے ماسٹر آف بزنس ایڈمنسٹریشن (ایم بی اے)۔

پتہ: 15 واں سنگ میل ، قومی شاہراہ ، لانڈھی ، کراچی 75120

فون: (+ 92-21) 35015024-25 / 35014044-45

مسٹر مسعود جعفری کے پاس پاکستان اور بیرون ملک فارماسیوٹیکل انڈسٹری میں سینئر سطح کے عہدوں پر تقریبا پینتیس سال کا بھر پور اور ممتاز کام کا تجربہ ہے۔ قیادت کے متعدد عہدوں میں سے ، وہ ڈائریکٹر مارکیٹنگ اینڈ سیلز ، ایس بی / جی ایس کے پاکستان ، نائب صدر کمرشل ، جی ایس کے ایم ای افریقہ ، جی ایم اور وی پی جی ایس کے سعودی عرب اور ایم ڈی اور بورڈ کے ممبر گلیکسو سعودی عرب لمیٹڈ تھے۔ ایس ٹی سی ایل میں شامل ہونے میں وی پی اینڈ پروگرام لیڈر ، جی ایس کے مینا / سی آئی ایس / ایس ایس اے / برصغیر تھے۔

مسعود جعفری نے کراچی یونیورسٹی سے بی فارمیسی اور آئی بی اے سے ایم بی اے کیا۔ انہوں نے برطانیہ کے ایشریج مینجمنٹ کالج میں INSEAD اور مارکیٹنگ اینڈ بزنس ڈویلپمنٹ میں لیڈرشپ پروگرام میں شرکت کی۔

مرتضیٰ لالن

عہدہ: چیف آپریٹنگ آفیسر

ڈی او بی: 22-12-75

تعلیم: ماسٹر آف سائنس (الیکٹریکل انجینئرنگ) ایریزونا اسٹیٹ سے ، U.S.A
یونیورسٹی آف فینکس ، U.S.A سے ٹیکنیکل مینجمنٹ میں ماسٹر

مسٹر مرتضیٰ نے اپنے پیشہ ورانہ کیریئر کا آغاز ہنی ویل انٹرنیشنل سے کیا تھا ، جو ایک کثیر القومی جماعت ہے۔ ایرو اسپیس انجینئرنگ کے میدان میں۔ اس کی پہلی ذمہ داری گلف اسٹریم اور امبریر پروگراموں کے لئے ماڈیولر ایویونکس یونٹوں کی تعمیر اور جانچ کرنا تھی۔ انہوں نے ہنی ویل کو خیرباد کہہ دیا اور 2006 میں انڈس موٹر کمپنی (ٹویوٹا) میں پروجیکٹ انجینئرنگ کے شعبے میں جوائن ماڈل کے تعارف کے لئے پلانٹ لگانے کے لئے شامل ہوئے۔ 2015 میں ایس ٹی سی ایل میں شامل ہونے سے پہلے ، آئی ایم سی میں وہ آٹو پارٹس ڈویلپمنٹ اور خریداری کے شعبے کی سربراہی کر رہے تھے جو پاکستان بھر میں آٹو پارٹس کے 70 مینوفیکچررز کی رہنمائی کررہا تھا۔

محمد ظفر حسین قریشی

عہدہ: سربراہ انٹرنل آڈٹر

ڈی او بی: 01-02-1973

تعلیم: ایم بی اے (فنانس اینڈ اکاؤنٹنگ) ، ACIA (ایسوسی ایٹ مصدقہ داخلی آڈیٹر)

تجربہ: مسٹر ظفر مصدقہ اندرونی آڈیٹر ہیں۔ وہ اسٹائل کے ساتھ 1999 سے وابستہ ہے اور اکاؤنٹنگ اور آڈیٹنگ کا 18 سال سے زیادہ تجربہ رکھتا ہے۔ وہ کمپنی کے اندرونی آڈٹ کے سربراہ ہیں۔

وقاص احمد

عہدہ: چیف فنانشل آفیسر

وقاص احمد کو ستمبر 2016 میں کمپنی کا چیف فنانشل آفیسر مقرر کیا گیا تھا اور وہ 2010 سے اسٹائل سے وابستہ ہے۔ اسے فنانس ، آڈٹ اور آپریشنز کے سینئر مینجمنٹ عہدوں پر 8 سال سے زیادہ کا مختلف پیشہ ور تجربہ ہے۔
وقاص انسٹی ٹیوٹ آف چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس آف پاکستان کا رکن ہے۔ انہوں نے اپنی قابلیت 2008 میں مکمل کی۔

مطاہر علوی

عہدہ: ڈائریکٹر سیلز

وہ ایک قابل اور نتیجہ خیز پیشہ ور ہے۔ ذمہ داری اور فرائض میں اضافے کے عہدوں پر انکے پاس 31 سال کا کامیاب تجربہ ہے۔ وہ مقررہ اہداف اور توقعات سے زیادہ کے ٹریک ریکارڈ کے ساتھ ٹاپ پرفارمر رہے ہیں اور روایتی اور اسلامی مالی اعانت کے لحاظ سے کنزیومر بینک اور ایس ایم ای دونوں میں مختلف بزنس لائنوں کو کامیابی سے سنبھال چکے ہیں۔ اپنے کرداروں میں ، انہوں نے قرض کے ساتھ ساتھ قرضوں اور واجبات کے کاروبار کا بھی انتظام کیا ہے اور پروڈکٹ ، سیلز ، مارکیٹنگ ، وصولی ، اور کریڈٹ انیشیشیشن میں فراہمی کی ہے۔ اس کے علاوہ ، انہوں نے بزنس ریویو اور آڈٹ باقاعدگی سے کیے ہیں۔
اس سے قبل وہ مختلف عالمی کنسلٹنسی کمپنیوں کے لئے سینئر کنسلٹنٹ ، ہاؤس بلڈنگ فنانس کارپوریشن کے بطور ہیڈ آف کریڈٹ اینڈ آپریشنز ، سٹی بینک نے اپنی انتظامی کمیٹی کے ممبر اور مختلف کاروباری خطوط کے سربراہ ، اسمتھکلائن بیچم ، اور الیڈ ڈنبر کے طور پر کام کیا ہے۔
ان کے پاس مضبوط تکنیکی اور قائدانہ صلاحیتیں ہیں جن کے ساتھ کاروبار کو منافع بخش انداز میں تبدیل کرنے کا کامیاب ریکارڈ موجود ہے۔ مطاہر اپنے فارغ وقت میں کھیل ، پڑھنے اور سماجی سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ انہون نے بڑے پیمانے پر سفر کیا ہے۔

اویس جامانی

عہدہ: ہیڈ آف فنانس اینڈ کمپنی سکریٹری

ڈی او بی: 8 مارچ ، 1986

تعلیم: چارٹرڈ اکاؤنٹنٹ (ACA))

تجربہ: مسٹر اویس جمانی ایک قابل پیشہ ور ہیں اور کے پی ایم جی تاثیر ہادی اینڈ کمپنی (کے پی ایم جی انٹرنیشنل کی ممبر فرم) کے ساتھ چار سال کی پیشہ ورانہ تربیت کے بعد آڈٹ اینڈ فنانس کے 10 سال سے زیادہ کا تجربہ کرنے والے انسٹی ٹیوٹ آف چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس آف پاکستان کے ممبر ہیں۔ . وہ سخت ضبط کے تحت متعدد اسائنمنٹس کا موثر انداز میں انتظام کرنے کی صلاحیت کے حامل اچھی ڈسپلنڈڈ فرد ہے جبکہ سخت ڈیڈ لائن شیڈول کو پورا کرتے ہوئے۔ اویس نے جون 2012 میں اسٹائل میں منیجر فنانس کی حیثیت سے شمولیت اختیار کی تھی اور بعد میں اگست 2015 میں ، وہ کمپنی سکریٹری کے عہدے پر فائز ہوگئے تھے۔ فنانس کے تمام پہلوؤں میں متنوع تجربے کے متحرک اور نتیجہ خیز ہونے کی وجہ سے ، مئی 2017 میں محکمہ کے لی in حصولی کے لئے ایک اضافی معاوضہ دیا گیا تھا۔ فی الحال ، وہ محکمہ خزانہ کی سربراہی کررہے ہیں اور انتظامی طور پر چیف فنانشل آفیسر کو رپورٹنگ کررہے ہیں۔

Open chat
1
How Can I help you ?